Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Ο online καταναλωτής

Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και έχει αλλάξει άρδην τις καταναλωτικές και μη συνήθειες μας. Ενώ κατά το παρελθόν ο καταναλωτής για να ενημερωθεί και να έρθει σε επαφή με ορισμένα προϊόντα και επιχειρήσεις απαιτούνταν η φυσική του παρουσία, πλέον το διαδίκτυο παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξίσωση. Η εμπειρία του πελάτη περνάει σε ένα άλλο στάδιο, και αυτό έρχεται να αναδείξει μία έρευνα της UPS, όπου μεταξύ άλλων δείχνει τι αναμένουν οι πελάτες κατά τη διάρκεια της online καταναλωτικής τους εμπειρίας. Καταδεικνύει πως οι κινητές συσκευές αλλά και τα social media αλλάζουν τις αγοραστικές συνήθειες και πως οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από αυτό προσφέροντας μία ολοκληρωμένη εμπειρία. 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αμερική σε 3.000 καταναλωτές, οι οποίοι πραγματοποίησαν τουλάχιστον 2 αγορές online σε διάστημα 3 μηνών.

Στο σύνολο τους οι καταναλωτές είναι ικανοποιημένοι με το online shopping σε ποσοστό 83%. Οι δύο πτυχές με την μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι η ευκολία στο ckeck-out σε ποσοστό 81% και η ποικιλία σε προϊόντα και εταιρείες που βρίσκονται online, σε ποσοστό 80%. Στον αντίποδα η ευελιξία στην αναδρομολόγηση της αποστολής των προϊόντων σε ποσοστό 44% και η φιλική προς το περιβάλλον αποστολή τους με 43%, είναι οι κατηγορίες με την μικρότερη ικανοποίηση των πελατών. 

Οι καταναλωτές πλέον θέλουν ευελιξία στις αγορές τους. Το 62% των καταναλωτών θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν online και μετά να μπορούν να επιστρέψουν το προϊόν σε κάποιο φυσικό κατάστημα. Σημαντική είναι ακόμη (44%) η δυνατότητα της αγοράς μέσω Ίντερνετ και η παραλαβή από κάποιο κατάστημα. 

Το mobile είναι πλέον το επιθυμητό κανάλι, καθώς 7 στους 10 online καταναλωτές, έρχονται σε επαφή με μία πολυ-καναλική επιχείρηση μέσω ενός digital καναλιού. Από αυτούς το 30% το κάνει μέσω κινητού ή tablet.

Αναφορικά με τα Social Media, φαίνεται και από αυτήν την έρευνα η δυναμική τους εξέλιξη. Το 84% των online καταναλωτών χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο. Το Facebook έχει και εδώ την πρωτοκαθεδρία, με ποσοστό 77%. Από αυτούς το 66% έχει κάνει like στην σελίδα μίας εταιρείας, με τους περισσότερους αναμένοντας κάποιο όφελος.

Περισσότερα στοιχεία για την έρευνα μπορείτε να βρείτε εδώ.
Εσείς έχετε κάνει κάποια αγορά online? Πείτε μας την άποψη σας στα σχόλια.

Στην Creative Ideas μπορούμε να σας βοηθήσουμε να ανοίξετε το δικό σας eshop.

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

28 πολύ χρήσιμα στατιστικά περί Social Media

Τα Social media ήρθαν για να μείνουν στη ζωή μας. Τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαία η εξέλιξη τους και αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι για κάθε επιχείρηση. Σύμφωνα με μία έρευνα της Hubspot το 70% των B2C (επιχειρήσεις οι οποίες προσφέρουν προϊόντα/υπηρεσίες σε καταναλωτές) marketers έχουν αποκτήσει κάποιον πελάτη μέσω του Facebook. Εάν ακόμη δεν πιστεύετε στην αξία των Social Media, τα παρακάτω στατιστικά θα σας κάνουν να αλλάξετε γνώμη.

YouTube

Ίσως δεν το γνωρίζετε αλλά το YouTube αποτελεί την 2η μηχανή αναζήτησης πίσω από την Google, κάνοντας το μία χρήσιμη πηγή traffic και leads. Εάν δεν γνωρίζετε πως να ξεκινήσετε στο YouTube τότε είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Ας δούμε και κάποια χρήσιμα στατιστικά:
  1. 700 YouTube video links μοιράζονται στο Twitter κάθε λεπτό (πηγή: Relevancy Group)
  2. 500 χρόνια σε διάρκεια των βίντεο του YouTube παρακολουθούνται καθημερινά στο Facebook (πηγή: Relevancy Group)
  3. Το αντίστοιχο 100 ωρών βίντεο ανεβαίνει στο YouTube κάθε λεπτό (πηγή: Kleiner Perkins Caufield & Byers)
  4. Το 99% των Αμερικανικών online ειδικευμένων λιανοπωλητών χρησιμοποιούν το YouTube, σε σύγκριση με το 93% το 2012 (πηγή: L2)

Facebook

Το Facebook με ενεργούς χρήστες κοντά στο 1 δις., αποτελεί έναν κολοσσό στα Social Media. Από τη δημιουργία του το 2004 κάνει συνεχή άλματα προόδου και πλέον έχει καθιερωθεί ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι στρατηγικής για τις περισσότερες εταιρείες. Έχουν γραφτεί πάρα πολλά άρθρα και αναλύσεις σχετικά με την καλύτερη δυνατή χρήση του. Με την βοήθειά μας μπορείτε να δείτε τρόπους για να αυξήσετε τους fan της σελίδας σας
Ορίστε και κάποια στατιστικά που ίσως δεν γνωρίζετε: 
5. Το 79% των social media log ins από τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές είναι μέσω του Facebook, ενώ για το Google+ 12% και μόλις  4% για το Twitter (πηγή: Gigya)

6. Το Facebook θα αντιπροσωπεύει το 13% των εσόδων παγκοσμίως από mobile διαφημίσεις το 2013 (πηγή: L2)

7. Οι χρήστες του Facebook μοιράζονται 2.5 δις περιεχομένου κάθε ημέρα (πηγή: Nielsen)

8. 70% των B2C marketers έχουν προσελκύσει πελάτη μέσω του Facebook (πηγή: Hubspot)

LinkedIn

Με παραπάνω από 238 εκατομμύρια χρήστες, το LinkedIn αποτελεί μία πολύ καλή λύση για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στο site τους, αλλά και αυτούς που θέλουν να προωθήσουν την εμπειρία τους για καινούριες επαγγελματικές ευκαιρίες. Ζητήστε μας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως θα εκμεταλευτείτε το LinkedIn προς όφελος της επιχείρησής σας. Για να έχετε και μία καλύτερη εικόνα για τα μεγέθη του LinkedIn μπορείτε να δείτε τα παρακάτω χρήσιμα στατιστικά: 
9. Το 43% των Αμερικάνων marketers έχουν βρει πελάτη μέσω του LinkedIn (πηγή: A Sales Guy Consulting)

10. Το 61% των χρηστών social media χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο το LinkedIn για την επαγγελματική τους δικτύωση (πηγή: Lab42)

11. Το 60% των χρηστών του LinkedIn κλίκαραν μία διαφήμιση στο site (πηγή: Lab42)

12. Το 51% των online B2C marketers χρησιμοποιούν το LinkedIn, συγκριτικά με το 83% των B2B (επιχειρήσεις που προσφέρουν προϊόντα/υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις) (πηγή: Brafton)

Twitter

Το Twitter με τη δυνατότητα που παρέχει στους χρήστες να διαβάζουν και να μοιράζονται σύντομα μηνύματα έγινε γρήγορα δημοφιλής και σήμερα αριθμεί παραπάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες. Είναι ένα από τα δέκα πιο δημοφιλή site τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα:

13. Οι χρήστες του Twitter στέλνουν σε καθημερινή βάση 400 εκατομμύρια tweets (πηγή: Nielsen)

14. Το 50% των εταιρειών τεχνολογίας έχουν προσελκύσει πελάτη μέσω του Twitter (πηγή: Hubspot)

15. Το 25% των πελατών που διαμαρτύρονται μέσα από το Facebook και το Twitter περιμένουν απάντηση εντός 1 ώρας (πηγή: American Express OPEN Forum)

16. Το 69% των online B2C marketers χρησιμοποιούν το Twitter, συγκριτικά με το 80% των B2B (πηγή: Brafton)

Google+

Το Google+ αποτελεί την προσπάθεια της Google να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του Facebook. Μπορεί να μην έχει καταφέρει ακόμη να φτάσει στα επίπεδα χρηστών του Facebook όμως μόνο και μόνο ότι έχει από πίσω του τον κολοσσό των μηχανών αναζήτησης μόνο απαρατήρητο δεν περνάει. Ορίστε και ορισμένα χρήσιμα στατιστικά που ίσως δεν γνωρίζετε:
17. Το 70% των brand έχουν παρουσία στο Google+, +4% συγκριτικά με το 2012 (πηγή: Simply Measured)

18. Το 41% των online B2C marketers χρησιμοποιούν το Google+, ενώ το 39% των B2B (πηγή: Brafton)

19. Το 12% των social media login από τους online λιανοπωλητές είναι μέσω του Google+ (πηγή: Gigya)

20. Το ποσοστό των social logins για το Facebook έπεσε από το 54% στο 49% κατά το 4ο τρίμηνο του 2012, ενώ το αντίστοιχο της Google αυξήθηκε από 25% σε 31% (πηγή: Janrain)

Pinterest

Το Pinterest αν και δεν είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα στο εξωτερικό γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση. Και αν πιστεύετε ότι είναι ένας χώρος μόνο για φωτογραφίες, μπορούμε να σας πούμε πως να αυξήσει τις προβολές των video σας στο YouTube.
21. Το 90% των Αμερικανών online ειδικευμένων λιανοπωλητών χρησιμοποιούν το Pinterest, αυξημένο σε σχέση με το 81% το 2012 (πηγή: L2)

22. Το 83.8% των brand πολυτελείας έχουν παρουσία στο Pinterest (πηγή: L2)

23. Το 69% των brands έχουν παρουσία στο Pinterest, +10% απ’ ότι το 4ο τρίμηνο του 2012 (πηγή: Simply Measured)

24. Το 25% των γυναικών στην Αμερική με παρουσία στο Internet χρησιμοποιούν το Pinterest, συγκριτικά με το 5% των ανδρών (πηγή: Pew Research Center)

Instagram

Το Instagram, εκτός από το το ανέβασμα φωτογραφιών, χρησιμεύει και σε άλλες δραστηριότητες όπως η διενέργεια διαγωνισμών για διάφορα προϊόντα. Δεν είναι τόσο διαδεδομένο όσο τα προηγούμενα social media αλλά βοηθάει τις εταιρείες να δημιουργήσουν βαθύτερες σχέσεις με το κοινό τους. 

25. Οι χρήστες του Instagram ανεβάζουν 40 εκατομμύρια φωτογραφιών στο site κάθε ημέρα (πηγή: Nielsen)

26. Το 41% των brands δημοσιεύουν τουλάχιστον 1 φωτογραφία την εβδομάδα στο λογαριασμό τους στο Instagram, ενώ το 4ο τρίμηνο του 2012 ήταν 34% (πηγή: Simply Measured)

27. Το 59% των brands έχουν παρουσία στο Instagram, +9% σε σχέση με το 4o τρίμηνο του 2012 (πηγή: Simply Measured)

28. Το 17% των έφηβων στην Αμερική βρίσκουν το Instagram το πιο σημαντικό social δίκτυο, αυξημένο σε σχέση με το 12% του 2012 (πηγή: Piper Jaffray)

Επίλογος

Κάθε ένα social network έχει τα θετικά σημεία του ως προς τη χρήση του, όμως ποιο ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες της επιχείρηση σας? Ποιο πιστεύετε ότι έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο? Μοιραστείτε τα σχόλια σας μαζί μας. 

Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013

Η Creative Ideas επίσημος αντιπρόσωπος του CS-CART


Η CI-marketing & web (creative-ideas) στα πλαίσια βελτίωσης των υπηρεσιών της στο ηλεκτρονικό εμπόριο σας ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη CS- Cart, που παρέχει το πιο ολοκληρωμένο λογισμικό για τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, ως επίσημος αντιπρόσωπος πώλησης του για την Ελλάδα


Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα.

Creative Ideas
Ερμού 77, Αθήνα, 10555
Τηλέφωνο: +30 210 3234617
Κινητό: +30 6974794393
FAX: +30 210 3234617
E-mail: info@creative-ideas.gr

Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

SEO: Οδηγός αρχαρίων και βέλτιστες πρακτικές

Tο SEO (Search Engine Optimization) έχει μπει τα τελευταία χρόνια για τα καλά στη ζωή μας. Όμως τι είναι το SEO και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί? Η αλήθεια είναι ότι έχουν γραφτεί πάρα πολλά σχετικά με το SEO και υπάρχει υπερπληθώρα άρθρων online. Σε αυτό το άρθρο δεν θα προσπαθήσουμε να εφεύρουμε τον τροχό ή να σας δώσουμε τα τελευταία trick τα οποία ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν. Στόχος μας είναι να δώσουμε τις βάσεις για μία επιτυχημένη στρατηγική SEO.
Το SEO είναι μία υποκατηγορία του marketing. Πρέπει να αποτελεί κομμάτι του marketing plan και όχι να είναι από μόνο του ένα marketing plan. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που κρίνουν τη θέση που θα λάβει ένα site στις μηχανές αναζητήσεις και γι’ αυτό δε θα πρέπει να επιμένουμε υπερβολικά σε έναν μόνο παράγοντα. Ακόμη, δε θα πρέπει να το βλέπουμε σαν κάτι που γίνεται μία και έξω. Είναι μία συνεχής διαδικασία, η οποία είναι τόσο δυναμική που μπορεί να αλλάξει από μέρα σε μέρα αλλά και διαφέρει από site σε site. Το καλό είναι ότι υπάρχουν βασικές αρχές και μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε 5 κύριες κατηγορίες οι οποίες θα αναλυθούν, μία μία ξεχωριστά στο παρόν άρθρο. Αυτές είναι:
  1. Έρευνα Keyword (λέξεις-φράσεις κλειδιά)
  2. Υλοποίηση μιας σελίδας φιλικής προς τις μηχανές αναζήτησης
  3. On-page SEO
  4. Link Building
  5. Analytics - Στατιστικά
Κάθε μία είναι εξίσου σημαντική και είναι άρρηκτα δεμένη με τις υπόλοιπες.

1. Έρευνα Keyword (λέξεις-φράσεις κλειδιά)

Δεν έχουν όλα τα keywords την ίδια αξία. Κάποια χρησιμοποιούνται πιο συχνά στις μηχανές αναζήτησεις και θα πρέπει να είστε επιλεκτικοί. Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι αναζήτησης (types of queries) που μπορεί κάποιος να κάνει σε μία μηχανή αναζήτησης:
  • Informational queries – αναζήτηση πληροφορίας (με εύρος γενική έως προσαρμοσμένη)
  • Navigational queries – αναζήτηση συγκεκριμένου ιστότοπου ή σελίδας
  • Transactional queries – αναζήτηση με πρόθεση της συναλλαγή - αγορά
Δημιουργία μία λίστας λέξεων κλειδιά για να στοχεύσετε
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να κάνετε brainstorming. Πάρτε λίγο χρόνο για να βρείτε λέξεις και φράσεις που μπορούν να σχετίζονται με το site σας. Θα πρέπει να βρείτε 50-100 φράσεις. Για να αυξήσετε τη λίστα αυτή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω ελεύθερα εργαλεία (στα Αγγλικά):
Τα 2 τελευταία έχουν και επί πληρωμή options τα οποία παρέχουν περισσότερες λέξεις και φράσεις. Υπάρχουν ακόμη και πιο εξελιγμένα εργαλεία εάν επιθυμείτε.
Μερικά tips για να φτιάξετε μία λίστα από keywords:
  • Βρείτε λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας και όχι εξειδικευμένη ορολογία του κλάδου.
  • Προσπαθήστε να βρείτε συνώνυμα των λέξεων αυτών.
  • Χρήση επαναλαμβανόμενης λέξης κλειδί – Η εταιρεία Creative Ideas μπορεί να προσθέσει την λέξη Creative ή / και Ideas στις περισσότερες ή όλες τις φράσεις κλειδιά. Ως web designer οι υπηρεσίες σας μπορεί να είναι οικονομικά προσιτές ή επαγγελματικές. Κάνοντας βελτιστοποίηση στο "professional web design services" επίσης βελτιστοποιώντας το "web design services" η λέξη Services θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί επαναλαμβανόμενα στις περισσότερες ή σε όλες τις φράσεις κλειδιά.
  • Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες επαναλαμβανόμενες λέξεις κλειδιά – Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να προσθέσετε μια επαναλαμβανόμενη λέξη, όπως «δωρεάν» δεδομένου ότι αρκετοί άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτή τη λέξη στην αναζήτησή τους. Ωστόσο, όταν κάποιος ψάχνει για δωρεάν, δεν έχει σκοπό να αγοράσει. Αν δεν προσφέρετε κάτι δωρεάν τότε μάλλον είναι καλύτερο να μείνετε μακριά από το «δωρεάν» ως επαναλαμβανόμενη λέξη κλειδί.
  • Ελέγξτε τις λέξεις που χρησιμοποιούν ήδη για να μπουν στο site σας. Αυτές μπορούν να σας δώσουν μία καλή αίσθηση τι δουλεύει και τι όχι αλλά και ιδέες για άλλες παρόμοιες λέξεις και φράσεις.
  • Εν ολίγοις το SEO είναι μία χρήσιμη πηγή αύξησης του traffic στο site αλλά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι είναι απλά ένας τρόπος προσέλκυσης πιθανών πελατών. Πρέπει να το βλέπετε σαν μέρος της συνολικής στρατηγικής Μάρκετινγκ.

2. Υλοποίηση μιας σελίδας φιλικής προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO friendly)

Διπλό περιεχόμενο
Οι μηχανές αναζήτησης δεν θέλουν το ίδιο περιεχόμενο να μολύνει τα αποτελέσματα τους. Δεν υπάρχει νόημα να προβάλουν το ίδιο περιεχόμενο πολλαπλές φορές.

Για να το αποφύγετε αυτό, μπορείτε να αποτρέψετε να γίνουν index κάποια URL’s μέσω του αρχείου robots.txt, εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το meta robots tag (noindex), τέλος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την 301 (μόνιμα) redirection για να προωθήσετε το διπλό URL στο URL της επιλογής σας. Καλό θα ήταν να μην επιτρέψετε στις μηχανές αναζήτησης να αποφασίσουν ποια URL θα κάνουν index, αλλά να τα ορίσετε εσείς. Τα χαρακτηριστικά στα tags των link (canonical attribute) είναι μια άλλη επιλογή για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καθορίσουν ποιες διευθύνσεις URL θέλετε να γίνουν indexed.

Πρέπει ακόμη να προσέχετε ούτως ώστε κάθε σελίδα στο site σας να έχει μοναδικό περιεχόμενο και να μην επαναλαμβάνετε σε διαφορετικές σελίδες παρόμοιο περιεχόμενο.
Canonical URL
Τα Canonical URLs είναι ένα άλλο παράδειγμα διπλού περιεχομένου. Τα Canonical URLs είναι ένας φανταχτερός τρόπος του πως πολλαπλά URL οδηγούν στην ίδια σελίδα. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να συνδεθεί με τη σελίδα σας πληκτρολογώντας:
  • domain.com
  • www.domain.com
  • domain.com/index.html
  • www.domain.com/index.html
Αυτές είναι 4 σελίδας ως προς τις μηχανές αναζήτησης και μόνο μία θα γίνει indexed. Εξίσου σημαντικά είναι και τα link που οδηγούν σε αυτές τις σελίδες. Εάν ένα link οδηγεί στο domain.com και ένα άλλο στο www.domain.com/index.html, ίσως να θεωρείτε ότι η σελίδα σας έχει 2 link. Ως προς την μηχανή αναζήτησης, αυτό είναι 1 link για 2 διαφορετικές σελίδες. Έτσι μειώνεται στο μισό το όφελος αυτών των link.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το mod_rewrite στον Apache και με την χρήση του .htaccess να παραμετροποιήσετε το ποια σελίδα θα εμφανίζεται βάση του URL. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να καθορίσετε το URL και το περιεχόμενο (σελίδα) που θα εμφανιστεί βάση αυτού. Ένα σημαντικό σημείο που πρέπει να προσέξετε είναι ότι το rewrite πρέπει να είναι 301 ή μόνιμη ανακατεύθυνση.
Search Friendly URLs
Ποια από τα παρακάτω URL σας δίνουν καλύτερη πληροφόρηση για το περιεχόμενο της σελίδας;
  • domain.com?id=3648373729&cat=12
  • domain.com/sports/baseball/statistics.php
Το πρώτο δεν παρέχει καμία ουσιαστική πληροφορία, ενώ το δεύτερο δίνει σαφές ενδείξεις για το περιεχόμενο. Παράλληλα εξυπηρετεί και τις μηχανές αναζήτησης για να αναγνωρίζουν τα περιεχόμενα των σελίδων, να κάνουν χρήση των λέξεων-κλειδιά αλλά και να κάνουν πιο έυκολη την ανίχνευση τους.

Σημείωση: Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν δυναμικά URL αλλά όταν υπάρχουν πολλές παράμετροι υπάρχει το ενδεχόμενο να μπερδευτούν, ειδικά εάν αυτές οι παράμετροι περιέχουν session IDs. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε παραμέτρους στα URL σας, προσπαθήστε να έχετε 2 με 3.

Παρατηρείτε ότι στο δεύτερο URL από πάνω οι λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούνται σαν να είναι ονόματα φακέλων στα windows. Έτσι αποκαλύπτονται πολλές πληροφορίες για το site σας και ενισχύει τις θεματικές ενότητες των λέξεων κλειδιών σας. Εάν η σελίδα με τα στατιστικά, τις ομάδες και τους παίχτες συνδέονται με την κύρια σελίδα του baseball τότε ενισχύεται η θεματική ενότητα του baseball. Εάν έχετε και ενότητες για ποδόσφαιτο και μπάσκετ οι οποίες συνδέονται με την κύρια σελίδα των sports, τότε ενισχύεται η θεματική ενότητα των sports. Η ιδέα της δημιουργίας των θεματικών ενοτήτων είναι γνωστή ώς theming ή siloing
5 επιπλέον Tips...
Be found.

Το πιο σημαντικό κατά τη δημιουργία ενός site είναι το περιεχόμενο να μπορεί να βρεθεί και να γίνει indexed. Εάν οι σελίδες σας δεν μπορούν να γίνουν indexed τότε δεν μπορούν να εμφανιστούν στις σελίδες αναζήτησης. Ο πρώτος σας στόχος πρέπει να είναι να δημιουργήσετε site τα οποία να είναι εύκολα στην πρόσβαση και χρηστικά.

Αποφεύγετε Flash και Javascripts.
Οι μηχανές αναζήτησης είναι expert στο να ανιχνεύουν κείμενο. Αποφεύγετε την χρήση Flash, javascript και εικόνων για την πλοήγηση του site σας. Έχει γίνει πρόοδος στην ανίχνευση και των δύο, αλλά η βέλτιστη πρακτική είναι η χρήση των links με κείμενο. Εάν παρόλα αυτά θέλετε να χρησιμοποιήσετε flash ή JavaScript, τότε προσαρμόστε ένα δεύτερο menu για να το διαβάσουν οι μηχανές αναζήτησης.

HTML Sitemap.
Μπορείτε ακόμη να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να βρουν το περιεχόμενο των σελίδων σας μέσα από τα html sitemaps. Δημιουργήστε ένα html sitemap και κάντε το link από την κεντρική σας σελίδα. Προτείνεται το link αυτό να είναι στο footer του site σας, όπου μπορεί να περιέχει ένα δεύτερο μενού πλοήγησης.

Valid Codes.
Δημιουργήστε το site σας με καθαρό κώδικα χωρίς προγραμματιστικά λάθη. Οι μηχανές αναζήτησης δεν δίνουν σημασία εάν ο κώδικας σας είναι σωστός. Στην πραγματικότητα, καμία από τις 4 μεγάλες μηχανές αναζήτησης δεν έχουν έγκυρο κώδικα στις αρχικές τους σελίδες. Ωστόσο, δεδομένου ότι ορισμένα σφάλματα στον κώδικα, μπορεί να μην επιτρέψουν στην μηχανή αναζήτηση να ολοκληρώσει το crawling. είναι προς το συμφέρον σας να γράψετε καθαρό κώδικα χωρίς προγραμματιστικά λάθη.

Η ταχύτητα μετράει.
Η ταχύτητα είναι ένας παράγοντας κατάταξης τουλάχιστον για την Google. Κάντε χρήση του CSS στους πίνακες και στα div’s, δημιουργήστε εξωτερικά αρχεία για τα CSS και τα and JavaScript’s και μην έχετε όλο τον κώδικα σε μία σελίδα. Κρατήστε το μέγεθος των html αρχείων όσο το δυνατόν μικρότερο. Χρησιμοποιήστε gzip compression. Παρότι μπορεί να είναι ένας μικρός παράγοντας, ό,τι κάνετε για να κάνετε το site σας πιο γρήγορο θα σας βοηθήσει στα rankings σας στην Google αλλά και στις άλλες μηχανές αναζήτησης στο κοντινό μέλλον.

Κάποιες άλλες σκέψεις για δημιουργία φιλικών προς την αναζήτηση site:
  • Η σημασιολογική κωδικοποίηση των tags, μπορεί να αποκαλύψει πληροφορίες σχετικά με τις σελίδες και το site σας σε οποιαδήποτε εφαρμογή που καταλαβαίνει τη σημασιολογία που έχετε ορίσει. Οι μηχανές αναζήτησης κάνουν μεγαλύτερη χρήση των microformats κατά τον καθορισμό τι να κάνουν index για ένα συγκεκριμένο ερώτημα.
  • Internal links – τα links είναι ένα σημαντικό μέρος του SEO και αυτό περιλαμβάνει και τα εσωτερικές links. Οι περισσότερες σελίδες στον ιστότοπό σας θα πρέπει να συνδέονται με άλλες σελίδες στο δικτυακό σας τόπο. Επίσης έχετε τον πλήρη έλεγχο πάνω στα anchor text των εσωτερικών συνδέσμων.
  • Τεστάρετε περιοδικά το site σας για να βεβαιωθείτε ότι τα link που έχετε λειτουργούν. Διορθώστε ή αφαιρέστε μη ενεργά link.
  • Χρησιμοποιήστε breadcrumbs. Τα breadcrumbs βοηθούν τόσο τους χρήστες όσο και τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν την αρχιτεκτονική του site σας

3. On-Page SEO

Κατά το παρελθόν συνήθης πρακτική ήταν να γεμίζουμε keywords παντού ούτως ώστε να βρεθεί η σελίδα ψηλά στα ranking. Όμως αυτό θεωρούταν spam και είναι κάτι που πλέον δεν αποδίδει. Αυτό που γίνεται σήμερα είναι να γράφουμε περιεχόμενο στις σελίδες που να απευθύνεται σε πραγματικούς ανθρώπους. Παραθέτουμε και κάποια πράγματα που θα πρέπει να προσέξετε.

Page Titles: <Title></Title>
Οι τίτλοι των σελίδων είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που θα χρησιμοποιήσετε στη σελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης. Είναι πολύ σημαντικοί για το ranking της σελίδας σας. Θα πρέπει να είναι μικροί σε μέγεθος και να περιλαμβάνουν το βασικό keyword της σελίδας.

Θα πρέπει να συμπεριλάβετε το brand σας στον τίτλο της σελίδας. Εάν είναι ευρέως γνωστό, πιθανώς να θέλετε να εμφανίζεται στην πρώτη γραμμή.

Αυτό που θα πρέπει να προσέξετε είναι κάθε τίτλος των σελίδων σας να είναι μοναδικός. Χρησιμοποιώντας τον ίδιο τίτλο σε όλες τις σελίδες σας αφαιρεί το πλεονέκτημα που προσφέρουν. Θυμηθείτε ότι ο τίτλος της σελίδας σας είναι αυτό που εμφανίζεται σαν link στις μηχανές αναζήτησης. Δημιουργήστε έναν τίτλο που να ωθεί κάποιον να τον κλικάρει. Το ποιο σημαντικό keyword θα πρέπει να περιέχεται στον τίτλο.

Meta Tags <Meta>
Τα Meta Tags δεν είναι ότι πιο σημαντικό για το SEO. Υπάρχουν 3 meta tags με τα οποία θα ασχοληθούμε.
  • Τα Meta keywords είναι λίγο έως πολύ άχρηστα. Είναι εύκολη λεία για spam και δεν θεωρούνται πλέον σαν παράμετρος ταξονόμησης από τις μηχανές αναζήτησης. Η Google και το Bing δεν τα διαβάζουν και πιθανώς ούτε και οι άλλες μηχανές αναζήτησης. Εάν παρόλα αυτά χρειάζεται να χρησιμοποιήστε κάποια τότε βάλτε κάποιες κοινές ανορθογραφίες των λέξεων-κλειδιών σας.
  • Το Meta Description πιθανόν να έχει ελάχιστη ή και καμία επίδραση σχετικά με το πού ταξινομείται η σελίδα σας για τον ίδιο λόγο με τα Meta Keywords. Ωστόσο, μερικές φορές το Meta Description σας θα εμφανιστεί ως απόσπασμα κάτω από το link σας στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Γράψτε Meta Description με έναν τρόπο που να προσελκύει κλικ. Χρησιμοποιήστε ένα ισχυρό λεκτικό και ίσως χρησιμοποιηθεί ως μίνι-διαφήμιση προς τους χρήστες που κάνουν αναζήτηση.
  • Τα Meta robots χρησιμοποιούνται για να ενημερώσουν τις μηχανές αναζήτησης να μην κάνουν index μια σελίδα ή να ακολουθήσουν τις συνδέσεις της σελίδας σας. Τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται να δηλωθούν αυτά τα meta tags, εκτός και αν έχουμε περιπτώσεις διπλού περιεχομένου, όπως αναφέρεται παραπάνω.
ALT And Others
Το ALT και άλλα attributes, καθώς και τα Semantic Tags θεωρούνται επίσης SPAM, παρόλαυτά μπορούν ακόμα να είναι χρήσιμα. Ιδιαίτερα η Ιδιότητα ALT είναι ένα από τα λίγα χαρακτηριστικά που μπορείτε να δώσετε για τις εικόνες. Μην τα γεμίζετε με λέξεις-κλειδιά. Χρησιμοποιήστε τα για να γράψετε μια σύντομη περιγραφή για αυτούς που δεν μπορούν να δουν τις εικόνες.

Αν μια εικόνα είναι απλά "κρέμα ματιών", όπως και η αναφορά στο μενού πλοήγησης, αφήστε κενό το χαρακτηριστικό alt (alt = ""). Το ίδιο ισχύει και για άλλα tags, όπως strong και em.

Μην ξεχνάτε ότι η χρήση τους προορίζεται για την καλύτερη ανάγνωση του περιεχομένου σας από πραγματικούς ανθρώπους, έτσι ώστε να δοθεί έμφαση σε μια λέξη-κλειδί ή φράση, αν έχει νόημα.

Δεν θέλουμε να πούμε ότι βάζοντας λέξεις-κλειδιά σε tags και attributes δεν βοηθάει καθόλου. Απλώς δεν πρέπει να δίνεται μεγάλη βαρύτητα σε μικρά πράγματα με μικρό όφελος.

Σε τελική ανάλυση είναι σημαντικό να λάβετε υπόψιν σας πως καλά εκλαμβάνεται το περιεχόμενο σας σε πραγματικούς ανθρώπους απότι σε κάποια μηχανή αναζήτησης.

Γράψτε έναν καλό τίτλο και χρησιμοποιήστε τις επικεφαλίδες <h1> <h6> για να οργανώσετε το περιεχόμενο σας. Γράψτε φυσικά. Μην εξαναγκάζετε τη χρήση λέξεων-κλειδιά. Χρησιμοποιήστε ποικιλία λέξεων. Αυτή η ποικιλία θα σας βοηθήσει στο ranking.

4. Link Building

Τα Link που χρησιμοποιείτε παίζουν καταλυτικό ρόλο για τη θέση που θα λάβει το site σας στις μηχανές αναζήτησης. Το σημαντικό είναι από που λαμβάνεται αυτά τα links και ποιά είναι τα καλύτερα.

Τα Link βρίσκονται στην καρδιά του αλγόριθμου της Google για το ranking των site. Ο βασικός λόγος είναι ότι ένα link είναι μία ένδειξη ψήφου ή σύσταση από μία σελίδα για μία άλλη.

Σχετικά με το ποιά link πρέπει να χρησιμοποιηθούν αυτό έχει σχέση με σχετικότητα τους με το περιεχόμενο της σελίδας σας και την αυθεντία που έχουν στον σχετικό τομέα. Για παράδειγμα εάν κάποιος θέλει να ενημερωθεί για τον καιρό θα εμπιστευτεί το meteo.gr.

Page Rank
To PageRank (PR) είναι μία εφεύρεση της Google για την μέτρηση της αξιοπιστίας ενός site. To PR ενός site βασίζεται στα αντίστοιχα PR των σελίδων που κάνουν link σε αυτή τη σελίδα. Αποτελεί έναν παράγοντα από τους εκατοντάδες και είναι κάτι που μόνο η Google χρησιμοποιεί, οπότε δεν λαμβάνεται υπόψιν από τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Όμως ποιά είναι τα κατάλληλα link? Εξαρτάται από τη θεματολογία της σελίδας σας και από τον ανταγωνισμό γύρω από το θέμα αυτό. Link από το Wikipedia είναι καλά, αλλά ένα link από την αυθεντία στον τομέα σας είναι καλύτερο.

Σαν γενικός κανόνας, όσο πιο δύσκολο είναι να αποκτήσεις ένα link, τόσο το καλύτερο καθώς η δυσκολία αυτή μειώνει τις πιθανότητες ο ανταγωνιστής σας να έχει το ίδιο link και ενισχύει ταυτόχρονα την σημαντικότητα αυτού του link για την μηχανή αναζήτησης.

Anchor Text, Nofollow, και Link Diversity
Υπάρχουν άλλα 3 πράγματα που πρέπει να συζητήσουμε μιλώντας για την ποιότητα των link:
  1. Το anchor text των links
    Ίσως γνωρίζετε ότι το Anchor text είναι ένα clickable text που αντιδράει σαν τα link. Αυτό το text, ακόμα και οι λέξεις γύρω από το ίδιο το σύνδεσμο δίνουν μια ένδειξη για το που θα γίνει indexed η σελίδα (βάση του περιεχομένου της). Εάν το Anchor Text λέει "σχεδιασμός ιστοσελίδων" κατά πάσα πιθανότητα θα σας βοηθήσει να πάρετε καλύτερο rank για την φράση "σχεδιασμός ιστοσελίδων" απ’ ότι αν το Anchor text είχε σαν κείμενο "κάντε κλικ εδώ." Τα Keywords στο anchor text βοηθούν για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
  2. Links με το attribute nofollow
    Το nofollow είναι ουσιαστικά ένας τρόπος για να συνδεθείτε μια ιστοσελίδα, ενώ την ίδια στιγμή να αφήσει τις μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν ότι δεν συνιστάτε και δεν υποστηρίζετε αυτή τη σελίδα. Δεν έχουν λοιπόν κανένα όφελος σε σχέση με SEO. Ωστόσο, οποιαδήποτε σύνδεση εξακολουθεί να είναι ένα σημείο πρόσβασης για το site σας.
    Αν για παράδειγμα σαν έλεγαν ότι στο site του CNN θα μπει ένα link προς την αρχική σας σελίδα, αλλά το link θα είχε το attribute nofollow, θα έπρεπε αν σας ικανοποιεί καθώς πολλά μάτια θα το δουν και ελπίζουμε ότι πολλοί από αυτούς θα κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.
  3. Links Diversity - Η ποικιλομορφία των links και από πού προέρχονται
    Αναλογιστείτε 2 σενάρια. Έστω ότι λαμβάνετε:
    1. 1,000 link στο site σας από μία μόνο σελίδα
    2. 100 link, έχοντας 5 από καθένα από 20 διαφορετικά site.
  4. Το όφελος στο δεύτερο είναι πιθανώς μεγαλύτερο. Στην πρώτη περίπτωση δεν υπάρχει ποικιλία στα link. Στη δεύτερη, υπάρχουν περισσότερα site που «ψηφίζουν» για το site σας. Ιδανικά τα link στη σελίδα σας θα πρέπει να έρχονται από μία γκάμα πηγών.
Εσωτερικά link
Τα εσωτερικά link (link από μία σελίδα του site σε κάποια άλλη), μετράνε σαν link. Όμως το τι λένε οι άλλοι για εσένα, μετράει περισσότερο από αυτό που λες εσύ για τον εαυτό σου. Τα Εξωτερικά link (link από άλλα domain) είναι καλύτερα από τα εσωτερικά, αλλά μην ξεχνάτε ότι τα εσωτερικά link μετράνε.

Σε γενικές γραμμές, όσο πιο εύκολο είναι να λάβετε ένα link, τόσο μικρότερη η αξία του. Ακόμη και εάν έχει μεγάλη αξία, ο ανταγωνιστής σας θα μπορεί εξίσου εύκολα να το βρει, μειώνοντας έτσι την αξία του.

Link χαμηλής ποιότητας
Αυτά συνήθως εντοπίζονται εύκολα. Forum, κατάλογοι, σχόλια σε blog είναι μόνο μερικά παραδείγματα. Όλα τα παραπάνω μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον οποιοδήποτε και δεν προσδίδουν ιδιαίτερη αξία για τα ταξινόμηση στις μηχανές αναζήτησης, οπότε μην σπαταλάτε πολύ χρόνο και προσπάθεια εκεί.

Link υψηλής ποιότητας
Είναι δυσεύρετα αλλά θα σας προσδόσουν μεγαλύτερο όφελος και πρέπει να επικεντρώσετε τις ενέργειες σας σε αυτά. Αρχίστε πρώτα με το περιεχόμενο της σελίδας σας, ούτως ώστε να δώσετε σε κάποιον το κίνητρο να συνδεθεί με αυτήν.

Δώστε για να πάρετε. Εάν θέλετε κάποιος να κάνει link στη σελίδα σας θα πρέπει να κάνετε εσείς πρώτα σε αυτόν.

Δημιουργήστε σχέσεις. Είναι πιο πιθανό να βοηθήσουμε κάποιον που ξέρουμε παρά έναν άγνωστο. Είναι ακόμη πιο πιθανό να είμαστε εξοικειωμένοι με το περιεχόμενο από ανθρώπους και site που ξέρουμε, κάτι που κάνει ευκολότερη τη σύνδεση με αυτό το περιεχόμενο.

5. Analytics - Στατιστικά

Τα προηγούμενα βήματα μας έδειξαν τι πρέπει να κάνουμε για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όμως θα πρέπει να ελέγξουμε το κατά πόσο ήταν επιτυχημένα και άξιζε η επένδυση. Το SEO δεν είναι κάτι που πραγματοποιείται μία και έξω, αλλά μία επαναληπτική διαδικασία. Στηρίζεται στη δοκιμή κάποιων πραγμάτων, τη μέτρηση του αποτελέσματος και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων για την επόμενη φορά.

Υπάρχουν πολλές εταιρείες στο χώρο που προσφέρουν λύσεις για την ανάλυση των αποτελεσμάτων σας σε διάφορα κόστη. Η πρόταση της Google, το Google Analytics είναι μία εύκολη στη χρήση και δωρεάν λύση και σας παρέχει χρήσιμα στατιστικά για να καταλάβετε τι γίνεται στη σελίδα σας.

Το πιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε έιναι να παρατηρήσετε πόση κίνηση λαμβάνετε από τις μηχανές αναζήτησης αλλά και άλλες πηγές. Ιδανικά η κίνηση αυτή θα αυξάνετε, αλλά εάν δε γίνει αυτό ή παρατηρήσετε μία απότομη μείωση κίνησης μπορείτε να ελέγξετε εις βάθος για να καταλάβετε το γιατί. Μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι:
  • Δείτε τι keywords σας φέρνουν κίνηση στο site σας και επεκτείνετε τη λίστα με παρεμφερείς λέξεις και φράσεις.
  • Παρακολουθήστε την ταξινόμηση των λέξεων-κλειδιά ή τουλάχιστον τη θέση της σελίδας σας στα ranking
  • Ανακαλύψτε ποιό περιχόμενο λειτουργεί καλύτερα. Ποιό περιεχόμενο έχει τα περισσότερα views, ποιό προσελκύει τα περισσότερα link; Μόλις απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις δημιουργήστε αντίστοιχο περιεχόμενο.
  • Βρείτε τα site που σας στέλνουν την περισσότερη κίνηση.
  • Μάθετε ποιός επισκέφτετε ποιό συχνά το site σας. Θα πρέπει να ξέρετε ποιόν browser και λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιούν. Ακόμη είναι χρήσιμο να γνωρίζετε την περιοχή που βρίσκονται. Όσο περισσότερο γνωρίζετε τα χαρακτηριστικά των ατόμων που επισκέφτονται τη σελίδα σας, τόσο καλύτερο περιεχόμενο μπορείτε να δημιουργήσετε για να τους κάνετε να επιστρέψουν αλλά και να φέρουν περισσότερους ανθρώπους σαν αυτούς στο site σας.
  • Προσδιορίστε τι κάνετε καλά και τι όχι. Υπάρχει πολύ κίνηση στις αναζητήσεις αλλά λίγη κυκλοφορία στις παραπομπές; Σπαταλάνε οι επισκέπτες πολύ χρόνο σε μια σελίδα και δεν κάνουν click στις υπόλοιπες; Επισκέπτονται πολλές σελίδες αλλά δεν κάθονται αρκετή ώρα στην κάθε σελίδα; Πόσο εθιστικό είναι το site σας;
Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις με τα εργαλεία ανάλυσης. Πριν όμως, θα πρέπει να έχετε την κατάλληλη υποδομή. Πρέπει να καταλάβετε τι συμβαίνει στη σελίδα σας, τι δουλεύει και τι όχι, ούτως ώστε να βελτιώσετε το site σας στην επόμενη προσπάθεια.

Επίλογος

Στόχος του παρόντος άρθρου είναι να σας δώσει την βάση και να σας εξηγήσει τι είναι το SEO. Είναι ένα πολύπλοκο θέμα που δεν μπορεί να αναλυθεί εις βάθος σε μερικές γραμμές. Παρόλα αυτά προσπαθήσαμε να σας δώσουμε τις βασικές αρχές ενός τομέα που συνεχώς μεταβάλεται και εξελίσεται. Μην διστάσετε να μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μας παρακάτω, εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να δώσουμε λύσεις και προτάσεις που θα βελτιώσουν το Site σας και θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανέςαναζήτησης.

Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013

19 Εργαλεία ελέγχου της συμβατότητας του site σας με Mobile συσκευές

Είναι το site σας έτοιμο για την μετάβαση? Η προετοιμασία του site σας για mobile συσκευές μπορεί να είναι αποθαρρυντική, αναλογιζόμενοι την τεράστια γκάμα από mobile συσκευές και προγράμματα περιήγησης. Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα εξαιρετικά εργαλεία για να σας βοηθήσουν να δείτε εάν ο ιστότοπος σας είναι συμβατός με το mobile περιβάλλον.

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε μία λίστα από εργαλεία για να ελέγξετε το site σας σε mobile συσκευές. Υπάρχουν βασικά web-based emulators, τα οποία σας δίνουν τη δυνατότητα να ελέγξετε το site σας σε μία mobile οθόνη εξομοίωσης. Υπάρχουν ακόμη μεγαλύτερες εφαρμογές ελέγχου — πολλές περιέχουν emulators — οι οποίες εκτιμούν την ετοιμότητα του site σας για την mobile μετάβαση. Τα βασικά emulators και πολλές από τις εφαρμογές ελέγχου παρέχονται δωρεάν.

Mobile Testing

Gomez
Το Gomez αξιολογεί πόσο καλά θα εμφανίζεται ο ιστότοπος σας σε ένα κινητό τηλέφωνο. Την ίδια στιγμή λαμβάνετε μία βαθμολογία βασισμένη σε μία εμπεριστατωμένη ανάλυση που στηρίζεται σε περισσότερες από 30 βέλτιστες πρακτικές mobile web development, συμπεριλαμβανομένων αναλυτικών προτάσεων για τον τρόπο με τον οποίο θα λύσετε τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν. 
Κόστος: Ο έλεγχος είναι δωρεάν, πρέπει όμως να συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας.


Gomez Mobile Readiness Test.

MobiReady
Το mobiReady είναι ένα εργαλείο ελέγχου που αξιολογεί την ετοιμότητα του site σας για mobile συσκευές χρησιμοποιώντας βέλτιστες πρακτικές και πρότυπα, όπως το W3C compliance. Παρέχει μία βαθμολογία (από το 1 έως το 5) και εις βάθος ανάλυση μερικών σελίδων για να προσδιορίσετε πόσο καλά λειτουργεί το site σας σε μία mobile συσκευή. 
Κόστος: Δωρεάν.

W3C mobileOK Checker
Αυτό το checker πραγματοποιεί πολλούς ελέγχους σε μία ιστοσελίδα για να προσδιορίσει το επίπεδο της φιλικότητας της για mobile συσκευές. Αξιολογεί κυρίως τη βασική χρηστικότητα, αποτελεσματικότητα και λειτουργικότητα, βασισμένο στα WS3 Mobile Web Best Practices
Κόστος: Δωρεάν.

CrossBrowserTesting
Το CrossBrowserTesting σας επιτρέπει να ελέγξετε το site σας σε περισσότερους από 130 browsers και 25 διαφορετικά λειτουργικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων mobile συσκευών. Ακόμη μπορείτε να λαμβάνετε αυτοματοποιημένα screenshots του site σας αλλά και να ελέγξετε τη συμβατότητα του για iPhone, iPad, Android, Blackberry και ακόμη περισσότερα.
Κόστος: Από $29.95/μήνα.


CrossBrowserTesting.

BrowserStack
Το BrowserStack παρέχει έναν web-based έλεγχο μέσω του browser. Διαθέτει γρήγορη πρόσβαση σε απομακρυσμένους browsers, εργαλεία προγραμματισμού και ζωντανή δοκιμή. Αποκτήστε πρόσβαση στους επίσημους mobile emulators για Apple iOS, Android, και Opera Mobile. Ελέγξτε το site σας σε μία μεγάλη γκάμα συσκευών.
Κόστος: Από $19/μήνα.

Multi-Browser Viewer
Το Multi-Browser Viewer είναι μία εφαρμογή συμβατότητας για πολλούς browser. Περιέχει 11 mobile browsers και emulators, όπως και 55 αυτόνομους browser και 88 screen capture browsers. 
Κόστος: 1 άδεια χρήσης από $139.95.

Perfecto Mobile
H πλατφόρμα του Perfecto Mobile’s σας παρέχει τη δυνατότητα να αποκτήσετε πρόσβαση σε μία μεγάλη ποικιλία πραγματικών κινητών τηλεφώνων και tablet συνδεδεμένων σε live δίκτυα κινητής τηλεφωνίας σε διαφορετικές τοποθεσίες. Σας επιτρέπει ακόμη να ελέγξετε και να παρακολουθήσετε διαδικασίες σε κάθε συσκευή και να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη συμβατότητα του site, εφαρμογής ή υπηρεσίας σας. 
Κόστος: $25/ώρα ανά project, μηνιαία προγράμματα από $15/ώρα.


Perfecto Mobile.

DeviceAnywhere
Το DeviceAnywhere είναι ένα εργαλείο για spot-checking mobile web content σε πραγματικές mobile συσκευές. Αλληλεπιδρά εξ αποστάσεως με mobile συσκευές σε πραγματικό χρόνο ώστε να μπορείτε να δείτε ακριβώς πως εμφανίζεται και λειτουργεί το περιεχόμενο της σελίδας σας σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών συσκευών. 
Κόστος: Το Spot-checking παρέχεται δωρεάν, διαδραστικός έλεγχος για developers από $100/μήνα.

Mobile Emulators

GoMoMeter
Το GoMoMeter, από την Google, δείχνει πως ο ιστότοπος σας εμφανίζεται σε ένα smartphone και σας παρέχει μία δωρεάν έκθεση με εξατομικευμένες συμβουλές προσαρμοσμένες στο πως η επιχείρηση σας μπορεί να δημιουργήσει μία εμπειρία πιο φιλική για mobile συσκευές. 
Κόστος: Δωρεάν.

iPhone Tester
Αυτό το iPhone emulator σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το site σας σε διαστάσεις για iPhone 3G και 4G, καθώς και iPod Touch. Απλώς εισάγετε τη διεύθυνση URL του site που θέλετε να ελέγξετε στη γραμμή διευθύνσεων. 
Κόστος: Δωρεάν.


iPhone Tester

iPad Peek
Αυτό το διάσημο εργαλείο σας παρέχει τη δυνατότητα να δείτε πως εμφανίζεται το site σας σε συσκευή iPad ή iPhone. Για μία ακριβή προσομοίωση, χρησιμοποιήστε έναν browser WebKit-based, όπως ο Apple Safari ή ο Google Chrome. 
Κόστος: Δωρεάν.

Screenfly
Το Screenfly σας επιτρέπει να δείτε το site σας σε μία πλειάδα συσκευών και αναλύσεων. Πληκτρολογήστε το URL και κάντε κλικ στο κουμπί GO για να αρχίσετε. 
Κόστος: Δωρεάν.

Mobile Phone Emulator
Αυτό το emulator σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε το site σας σε πολλά διαφορετικά κινητά τηλέφωνα, συμπεριλαμβανομένων συσκευών iPhone, HTC, LG, BlackBerry και Samsung. 
Κόστος: Δωρεάν.


Mobile PhoneEmulator.

The Responsinator
Το Responsinator σας βοηθάει να πάρετε μία γρήγορη ένδειξη για το πως ανταποκρίνεται το site σας στις πιο δημοφιλείς συσκευές, όπως τα iPhone, iPad, Android και Kindle. 
Κόστος: Δωρεάν.

Matt Kersley’s Responsive Design Testing
Αυτό είναι άλλο ένα εργαλείο ελέγχου web design. Ελέγχει το site σας σε διαφορετικά εύρη (width) ταυτόχρονα. Πληκτρολογήστε το URL της σελίδας σας στη γραμμή διευθύνσεων για να ελέγξετε την εμφάνιση της. 
Κόστος: Δωρεάν.

Browshot
Το Browshot είναι μία υπηρεσία δημιουργίας screenshots σε μία πληθώρα εικονικών συσκευών. Λαμβάνει στιγμιότυπο του site σε οποιαδήποτε mobile συσκευή: iPhone, iPad, Android smartphone, Nook Reader και Android tablets. 
Κόστος: 5 mobile screenshots για $1.


Browshot.

Opera Mini Simulator
Ο Opera Mini είναι ένας από τους γρηγορότερους και πιο εξελιγμένους browser για mobile συσκευές. Εκμεταλλευτείτε το δωρεάν web-based emulator. 
Κόστος: Δωρεάν.

iPhoney
Το iPhoney σας δίνει ένα pixel-accurate περιβάλλον περιήγησης, τροφοδοτούμενο από το Safari, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν δημιουργείτε ιστότοπους για iPhone. Είναι ο τέλειος 320x480 pixel καμβάς για iPhone. 
Κόστος: Δωρεάν.


iPhoney.


Μετάφραση κατα προσέγγιση.
Πηγή: http://www.practicalecommerce.com/articles/3883-19-Tools-to-Test-your-Site-for-Mobile-Devices


Η Creative Ideas μπορει να σας προσφέρει υπηρεσίες mobile development & mobile web development ακολουθώντας τα πρότυπα της κάθε τεχνολογίας.

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Θέλεις να πάρεις τα Post από την Facebook σελίδα σου ή από κάποια άλλη σελίδα σε RSS, ΑΤΟΜ ή JSON? Γίνεται...

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να πάρεις τα Post από την Facebook σελίδα σου ή από κάποια άλλη σελίδα σε RSS, ΑΤΟΜ ή JSON.

1) πηγαίνεις στο url: http://findmyfacebookid.com/ και δίνεις το Facebook url της σελίδας που θέλεις
2) πέρνεις το id και το βάζεις στο τέλος του παρακάτω URL
για ΑΤΟΜ: https://www.facebook.com/feeds/page.php?format=atom10&id=TYPE HERE THE ID
για RSS: https://www.facebook.com/feeds/page.php?format=rss20&id=TYPE HERE THE ID
για JSON: https://www.facebook.com/feeds/page.php?format=json&id=TYPE HERE THE ID

2 απλά βήματα και έχεις σε RSS, ΑΤΟΜ ή JSON την πληροφορία που θέλεις. Τι να την κάνεις? με κάποιο fiddler μπορείς να την προβάλεις στην σελίδα σου, στο portal σου, στο κινητό σου, όπου και όπως θέλεις.



Η Creative Ideas σας δίνει εύκολες και γρήγορες λύσεις στο Social Media Marketing...